Pages

sehari dalam sejarah...

21/ 2/ 09...

detik sejarah..... DKU (UDM)

sebenarnyer... aku dah ngantuk... giler ni... tp ketagih... nak memblog, huhuhu... letih ar minggu ni... rase macam nak pi spa ker... rumah urut ker...ops...no no... bukan umah urt yg tak sepatutnyer tu...heh... erm,kuat berangan la aku ni.... mcm mak nenek jer... huhu :P

sbnrnyer... td ak ader progrm...kku...pasal pembukaan KIOSK KKU UDM, aku dilantik oleh big boss aku sbg panel pemggubal "RP"... tp boss aku tak der ar BIG sgt tau...korang jgn ingt dier tu size "XXXL" tp kan korang yg menyebab kan aku confuse ...dier tu sokmo kater diri dier gemok.. erm, bagi aku... badan dier chikeding jer...hehehe... tp muker je tembam sket..hhahaha.. mampos ar kalu big boss aku bacer blog aku ni..ader harapan kene pancong bertalu2...dah mcm mona fendi la plak...hehehe,


erm, melencong plak.. pastu ngutuk BIG BOSS plak..hehehe... klakor ar boss aku tu...naper ar dier blh pilih aku jd pembentang RP... padahal aku nie dah la tebolah sket, td pun hampir2 tak tersungkur kat stage... mujur aku cover.. buat2 mcm tak der paper yg raseberlaku..huhu.. tp sbnrnya.dah malu giler tahap gaban...hahaha. td aku present... rase mcm nak tecabot lutut & nak luruh tulang belulang aku ni time td...entah rase gemuruh sgt.hehehe:P mungkin sbb dapat pegang ais krim kot...hehehe:P


esok pagi ader catur bistari... kat batu burok kat kfc.. cayok cayok..!!





2 Response to "sehari dalam sejarah..."

  1. Anonymous Says:
    February 25, 2009 at 6:16 PM

    sehari dalam sejarah ea??sehari dalam sejarah ada orang nak kena belasah nie..tembam??chekeding??...bukan mona pendi lagi dah..dah tahap altantuya...

  2. Anonymous Says:
    February 25, 2009 at 6:47 PM

    hehehe... ala boss jangan la mare... td tu, cume gurau petang2..hehe..:)