Pages

BIZANDRY.... JOM PAKAT BELI

salam...

Aritu pas balik dari UUM program karniawan untuk keusahawanan... TP memang tahap gaban best.
kat saner aku dapat macam2 pengalaman ... pasal business... pasal erti sahabat..kerjasama... n boleh kenal ngan macm 2 perangai org.. n kenal ngan bdk2 U lain... n banyak lg... ssh tuk aku coretkan disini..chewah... tp yg paling best... dapat makan ar... hehehe:)

erm, kat bawah ni... aku dapat business kat UUM tu la... aku jual sbb baju ni memang BEST... HUHUHU.... aku pun beli gak... korang nak tau aku beli yg maner? aku beli tshirt yang "kucing brutal" comel ar kucing tu... memang brutal abeh ar...hihihi


HARGA:
Lengan pendek: RM 27
Lengan panjang : RM 29


korang boleh la pilih mane2 yg korang suker k... macam2 saiz ader kami sediakan seperti s, m, n, o, p, Q....HEHEHE... xder ar... ucik2 je :)





01



02



03





04



05





06



07



08


09




10




11




12




































0 Response to "BIZANDRY.... JOM PAKAT BELI"