Pages

Proposal yang ditolak

Salam....

Kat bawah ni... koleksi-koleksi kad kawin kakak aku... aku wat banyak2, tp proposal ditolak.... huhuhu

cute tak? sbnrnyer aku amek dari kad kawin org lain...huhuhu... pastu edit ar..:) kalu diorang tau... mesti kene sue... hehehe:P tp jimatkan? kalu tak harge dier RM 1.70 hingga ke RM2.50 sekeping.... mahal kan??? kalu nak kawin... bukan boleh beli skeping due... paling kurang 600 keping... cuber ar darap (600 keping x RM1.70) MAHAL KAN?? kalu wat cendiri kan jimat....leh wat business lg...huhuhu... ALAMAK...!!!! tetibe datang angin business plak...heehehe...walaupun proposl aku ditolak... tapi, aku suker bende2 yg edit2...& yg comel comel ni....huhuhu i like it... :) kalu korang nak kawin or nak tempah kad pape... aku blh bagi service baik punyoooo....hehehe...


erm, aper erk namer dier?
sekapur sirih.... chewahhh...

seri tanjak...wahaaa.... alamak ader keris plak....!!
erm...ok tak??? :) kalu ok.. meh ar pakat oder ngan aku...hehehe.... :)
k.la, kalu berminat bagitau kat aku k??? bye bye....tata tutu..:)

0 Response to "Proposal yang ditolak"