Pages

pengila ADOBE...


hahaha...memang plastik..

ader Adobe...dunia mampu berubah skelip mata...hehehe..
aku lah pengila...adobe yg tak dapat dibendong lagi....
hohohoho.....:)
yang aku mampu katakan...sgala jenis anak pinak adobe bagai...
Seperti...adobe photoshop,ai,adope acrobat dll
kalau nak bagitau...tersangat la bnyk..
so, korang instal je " Adobe Master Collection"
memang best giler...
segala2nye memudahkan kite...
n gilakan jiwa kite...hehehe
hanya dihujung jari...hohohoho...:P
erm, aku nie promot Adobe lebih2 ni naper?
aku dibayar ker?
hehehe...tak ar...sj jer just nak share ngan korang...:P
kalau ader maser...aku share gane nak guner adobe K?





4 Response to "pengila ADOBE..."

  1. aunieZ says:
    July 2, 2010 at 9:47 PM

    dnlod free ke

  2. sinchan kampung says:
    July 3, 2010 at 1:01 AM

    erm...tak tau lah kak tip hehehe..tp akak dapat dr member..memang free la...:P
    kalau kak tip nak..bley je naik cuti ni akak kasi..:)

  3. aunieZ says:
    July 3, 2010 at 2:49 AM

    ok bereh k.mira..sharing is caring hhehe

  4. sinchan kampung says:
    July 3, 2010 at 4:00 AM

    hehehe...:)