Pages

Asrama baruku...????

Salam...
tadi..aku pi tgk fb...smua member dah tau hostel diorg...
aku memang sll ketinggalan...hoho
aku per lg...glabah ar...cpt2 bukak portal plajar...
mak datok nenek yg ku sayangi.....!!!!
aku dapat blog G...
memang tak tahan....
erm, agak2...dpt tenet tak erk?
hop dapat arg...


lagi 1, my prob, aku dok kat kawasan banjir...
memang menguji keimanan...
aku dpt tingkat 1...
alhamdulilah..memang Allah memberi kemudahan diawal...
sbb menyenangkan aku pindah barang...:P
aku redha...diats ketentuan NYA...
walaupon pada musim tengkujuh...
asrma tu akan banjir...:)
tapieee....
yg menggelikan hati aku....ader plak yg kater kat FB
ader org minyak la...per la...hehehe...
ader yg suh beli sampan n kasot poh chu kang...hehehe
thanks ingatkan diriku ini yg dah hampir terlupa
sejarah -sejarah tempat tersebot...
memang mengerunkan kalau dingatkan sejarah2 hitam dictu...
aku berdoa "harap ALLAH melindungi kami yg tinggal dictu...amin"
sem 7 yg mengerunkan...hoho



2 Response to "Asrama baruku...????"

  1. aunieZ says:
    July 3, 2010 at 2:50 AM

    ktorg blok f huhu

  2. sinchan kampung says:
    July 3, 2010 at 4:00 AM

    agak2...kat blog G...dpt tenet tak?