Pages

memory convocation udm 2009

salam....

ni gambo kenangan time konvo udm baru ni....
aku kene sidang ke 5... iaitu 16/ jun /2009...hari rabu
maka...insan bernama " NURUL AINI BINTI MUHALIP, no matrik: 017561, jurusan Diploma human resource telah mendapat segulung diploma...hehehe...

dah lamer sangat aku tunggu saat2 ni... sampai perasaan tu sampai dah nak hilang...ish ish...
aku tak suker majlis formal... coz kene jadi formal n beretika....aku nervous sket... erm,pastu ader jer spoil yg aku terbuat kat majlis formal...erm, malu sgt... kalu blh elak.... memang nak elak..:)

erm... muler2... memang tak semangat... tapi bila dah pakai jubah konvo... jumper kawan2 lamer... memang sonok sgt...hehehe....

tapi yg best... sblm turn sidang aku ... aku join bebudak kku... berniage...kami jual bunge.... bear... n ibu katak... datuk katak... nenek katak... sepupu sepapat...huhuhu semua ader...:) aku nak msk kan gambo...tapi pendrive aku yang hujungnyer patah tu...dah hilang... maafkan saya... sbb tak pandai jaga awak...:(



mey ngan ustaz tak datang pun... coz masalah kesihatan..
mujur kak no & abg nodin datang...epy la gok :)


posing maut... belaker...hehehe


kenangan terindah.... chewah...

kengkawan dulu kini dan slamanya...


erm... siap ader gayer kening ziana lg tuh...jgn mare

\



siap wat jamuan lagi... kat dalam dewan...hehehe
perut aku lapo sangat... tak sempat nak makan...sbb kene sidang pagi.


ni la biskut...yang menyelamatkan perut aku dari berbunyi...kruk kruk....hehehehe
tq tiger...hehehe


gelagat kengkawan... huhuhu yg laki tu la.... jejaka HRM....
sorang jer... namer dier sopy@ rossofi :)

0 Response to "memory convocation udm 2009"